NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بيت الحداد | حتى الجزء الثاني عشر - 19/5/2024

انا سعيد جدا بعودتك لاستكمال القصة بعد طول غياب

وطبعا انت شرحت أسباب انقطاعك وهي مقنعة جدا

وبعد ان تجددت افكارك ارجو الا تتوقف

حكاية رمزي ممتعة وتفسر كثير من الأحداث السابقة رغم كثرة الشخصيات بها

لقاء رمزي بأمه بدرية هو الاروع

اشكرك يا صديقي وارجو الا يطول انتظارنا للجزء القادم
أنا بجد مش عارف اشكرك ازاي على كلامك الجميل ده ، اوعدك في أقرب فرصة هنزل الجزء الجديد انا قربت اخلصه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam و ناقد بناء
تمت إضافة الجزء الثاني عشر
أتمنى قراء ممتعة للجميع

منتظر رأيكم في القصة
خالص محبتي وتقديري

أحلى مدعكة فى اجمل قصة وتسلم ايدك على مجهودك الرائع بس فيه شوية أخطاء فى الأحداث لما قولت إن نانسى كانت بتمارس مع ولاد عمها من الخلف ولما مارست مع عزام كتبت فى الحوار إن هى أول ما بدأ يضع صبعه فيها من ورا شدت عليه وقالت أنت بتعمل إيه بلاش من ورا ودا معنا نقيض لما كانت مع ولاد عمها..
أبقى خلى بالك من التفاصيل دى..لكن ما يمنعش إن القصة حلوه وأنا اتمتعت بها ومنتظرين جديدك المميز..

مع خالص تحياتى...

• حبيته
التفاعلات: smsm samo

أحلى مدعكة فى اجمل قصة وتسلم ايدك على مجهودك الرائع بس فيه شوية أخطاء فى الأحداث لما قولت إن نانسى كانت بتمارس مع ولاد عمها من الخلف ولما مارست مع عزام كتبت فى الحوار إن هى أول ما بدأ يضع صبعه فيها من ورا شدت عليه وقالت أنت بتعمل إيه بلاش من ورا ودا معنا نقيض لما كانت مع ولاد عمها..
أبقى خلى بالك من التفاصيل دى..لكن ما يمنعش إن القصة حلوه وأنا اتمتعت بها ومنتظرين جديدك المميز..

مع خالص تحياتى...
مفيش اي تعارض ما بين النقطتين
الفكرة كلها انها لما مارست مع ولاد عمها دي خطة وهمتهم بيها عشان توقع عمها
ورفضها لممارسة عزام معاها من طيزها لأنها حاسة بمتعة من كسها تخليها ترفض انها تتناك من طيزها
وألف شكر على تعمقك في القصة
خالص محبتي وتقديري ❤️ ❤️

مفيش اي تعارض ما بين النقطتين
الفكرة كلها انها لما مارست مع ولاد عمها دي خطة وهمتهم بيها عشان توقع عمها
ورفضها لممارسة عزام معاها من طيزها لأنها حاسة بمتعة من كسها تخليها ترفض انها تتناك من طيزها
وألف شكر على تعمقك في القصة
خالص محبتي وتقديري ❤️ ❤️
تحياتى يا سمسم..سؤال لو سمحت..على ما أتذكر كنت كتبت قصة قبل كده عن قط جنى حاجة شبيه لذلك لأنها من مده ومكملتش..
هل أنت كاتب هذه القصة..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحياتى يا سمسم..سؤال لو سمحت..على ما أتذكر كنت كتبت قصة قبل كده عن قط جنى حاجة شبيه لذلك لأنها من مده ومكملتش..
هل أنت كاتب هذه القصة..
لا مكتبتش عن الجن قبل كدة
❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: smsm samo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%